آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

تحصیل رشته معماری در کره جنوبی

برای هنرآموزان آموزش زبان کره ای کودکان بین الملل ، رشته هایی دانشگاهی خوب و با کیفیت کره جنوبی را از منابع مختلف و معتبر گرداوری می کنیم که در این قسمت به رشته تربیت بدنی در کره جنوبی می پردازیم :

تحصیل رشته معماری در کره جنوبی
تحصیل رشته معماری در کره جنوبی

تحصیل رشته معماری در کره جنوبی از بسیاری جهات شبیه سایر مقاصد اروپایی است. این کشور دارای شهرهای پیشرفته و مدرن با جمعیت بالا میباشد که همواره در حال رشد هستند. از سال 1948، کره جنوبی به طور قابل توجهی از همسایه شمالی خود در زمینه تحصیلی و فرهنگی، فاصله گرفته است. این کشور تلفیقی از فرهنگ قدیم و جدید است، بسیاری از معابد، کاخ ها و میراث جهانی یونسکو در کنار ساختمان های مدرن و مناطق مسکونی پرجمعیت قرار دارد. این موضوع بسیار تحت تأثیر فرهنگ آمریکایی است اما هنوز هم می تواند تاریخ و فرهنگ پرافتخار خود را حفظ کند.

مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی

چگونگی تحصیل رشته معماری در کره جنوبی


فضای دانشگاهی در کره بسیار رقابتی است. کره ای ها میزان تحصیلات و خصوصاً آموزش عالی را بسیار جدی می گیرند. دانشجویان در کره در فضای بسیار رقابتی هستند. دانشجویان با معلمان و استادان خود با احترام رفتار می کنند و در مورد تحصیل بسیار جدی هستند. کره دارای تعدادی دانشگاه معتبر است و بیشتر آن ها در سئول واقع شده اند. حضور در یکی از دانشگاه ها به عنوان یک شرط برای موفقیت در جامعه کره تلقی می شود. رشته های مختلف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. محبوب ترین رشته های تحصیلی در کره مربوط به هنر و علوم مرتبط به آن است و دوره های مربوط به تجارت از نزدیک دنبال می شود.

مطلب مرتبط >>>>  رشته ژنتیک در کره جنوبی

برای افرادی که بیشتر به فرهنگ یا زبان کره علاقه مند هستند، تعدادی از برنامه های فرهنگی و آموزشی وجود دارد که آن ها را به قلب شهرهای بزرگ کره جنوبی و یا شهرهای سنتی حومه ای می کشاند. سایر برنامه های آموزشی منحصر به فرد شامل چندین برنامه تابستانی زبان کره ای فشرده می باشد. مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در معماری ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته ها مانند هنر و طراحی دارد و معماری در تاریخ بشر و انسان شناسی بسیار مهم است. مدارک معماری با موضوعات دانشگاهی مانند مهندسی ساخت و ساز، طراحی گرافیک، طراحی تجربه کاربر و هنر مشترک است.

ماهیت تحصیل رشته معماری در کره جنوبی


معماران باید چشم به زیبایی، سودمندی و دوام داشته باشند. در طول دوره معماری در کره جنوبی، افراد در مورد سبک های معماری، علم طراحی، ساختارهای طراحی، معماری منظره و طرح های سه بعدی آموزش خواهند دید. همچنین افراد می توانند کار با نرم افزارهای رایانه ای مانند Aided Design (CAD) را که به آن ها در برنامه ریزی، تحلیل و بهینه سازی کارهای طراحی کمک می کند، یاد بگیرند. رشته معماری به دانشجویان همه چیز را در مورد قوانین طراحی می آموزد و دانستن نحوه کار با بافت، رنگ، کنتراست، نور و بسیاری از جنبه های دیگر به دانشجویان امکان می دهد در طراحی ساختمان ها متخصص شوند. افراد همچنین باید مطمئن شوند که ایده های خود را می توانند مطابق با استانداردهای ایمنی و منابع موجود، پیاده سازی کنند. برخی از دوره های معماری دانشجویان می توانند شامل موارد زیر شوند:

مطلب مرتبط >>>>  آموزش تخصصی زبان کره ای

تجزیه و تحلیل معماری معاصر
طراحی و توسعه شهر
سیاست طراحی شهری
طراحی مسکونی
ساخت و ساز فضای سبز
پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که به عنوان یک معمار مجاز، تکنسین CAD، طراح داخلی و فضایی و طراح شهری مشغول به کار شوند. همچنین مشاغل دیگری که می توان پیدا کرد، نقشه برداری ساختمان، مدیریت ساخت، معماری مناظر یا مهندسی سازه می باشد.

ماهیت تحصیل رشته معماری در کره جنوبی
تحصیل کارشناسی ارشد و دکترای معماری در کره جنوبی
دانشجوی تحصیلات تکمیلی که مدرک کارشناسی ارشد معماری را دریافت کرده است به عنوان یک معمار خصوصی دارای فرصت هایی برای کار در حوزه معماری در سازمان های دولتی است. بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری هستند گزینه هایی برای تبدیل شدن به طراح ساختمان و طراح داخلی دارند. در نهایت افراد با مدرک کارشناسی ارشد معماری، طیف گسترده ای از گزینه های شغلی را دارند. دکترای معماری آشنایی با علم، هنر، فرهنگ، فن آوری، ساخت و سازهای فضای سبز و محیط های هدفمند است. مدرک دکترا در معماری برای کسانی است که به دنبال کار در تحقیق و تدریس یا مشاوره حرفه ای هستند.

مبانی کارشناسی ارشد معماری که از وظایف آموزشی معلمان و استادان است شامل انتشار مقالات، نظارت بر برنامه ها، بودجه، ساخت امکانات مشاوره در زمینه برنامه ریزی و طراحی مدیریت پروژه، نظارت و تسهیل توسعه نقشه های معماری، ارائه گزارش های شفاهی و کتبی، همکاری با مهندسان و سایر متخصصان می شود. فارغ التحصیل مقطع دکترا باید مهارت هایی از قبیل برقراری ارتباط و مذاکره، خلاقیت، تحلیل و همچنین داشتن مهارت های ریاضی، هنری و نقاشی مطلوب را داشته باشد.

مطلب مرتبط >>>>  آموزش الفبای کره ای

دانشکده های معماری در کره جنوبی


دانشکده معماری در دانشگاه کوکمین، اولین برنامه پنج ساله تاسیس شده در کره جنوبی می باشد که در پرورش نسل بعدی معماران پیشرو این حرفه تخصص دارد. این موسسه برنامه درسی مستقل متمرکز بر طراحی و برنامه ریزی معماری را ارائه می دهد. این دانشکده به عنوان اولین موسسه آموزشی کره جنوبی که یک سیستم استودیویی را در آموزش معماری ارائه می دهد. دانشجویان این دانشگاه در زمینه های مختلف معماری کاوش می کنند و مطالعاتی را در زمینه سنت و تلفیق هنرهای تزئینی، طراحی بصری، طراحی صنعتی، طراحی مدرن و سایر موارد انجام می دهند. از زمان تأسیس مستقل دانشکده معماری در سال 2001، هدف این دانشگاه پرورش نسل جدیدی از متخصصان است که می توانند معماری را با ترکیب شدن فیزیکی سیستم های اجتماعی، هنرها، فرهنگ و فناوری دیجیتال را متصور شوند.

تحصیل در کره جنوبی طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را برای افراد ایجاد می کند. فارغ التحصیلان دانشگاه های کره توسط کارفرمایان در سراسر جهان بسیار مورد توجه هستند. علاوه بر این، اقتصاد کره جنوبی بسیار پایدار است و به دانشجویان اطمینان می دهد که بعد از فارغ التحصیلی از داشتن شغل مناسب برخوردار خواهند بود. همچنین در نمودار زیر، مقایسه هزینه تحصیل (بر حسب دلار) در دوره های مختلف درسی، در کره جنوبی، قابل مشاهده است:

منبع : https://emigrationplus.com/

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195