آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

آموزش زبان کره ای مبتدی تخصصی

آموزش زبان کره ای : آموزشگاه الما ، مرجع و آموزشگاه تخصصی زبان کره در تهران ویژه بانوان و دختران می باشد.

یاد زبان کره ای یکی از علاقمندی های دختران عزیز وطنی می باشد که در این راستا آموزشگاه زبان کره ای الما در تهران بصورت اولین اموزشگاه دخترانه زبان کره ای با مجوز از اموزش پرورش در سال 1397 به ارایه خدمات اموزشی می پردازد.

مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی

آموزشی زبان انگلیسی کودکان

آموزش زبان کره ای با شیوه های مدرن 2023

سوالات شما در زمینه یادگیری زبان کره ای که در به آنها خواهیم پرداخت :

  • یادگیری زبان کـــره ای سخت است ؟
  • یادگیری زبان کـــــره ای به چه صورتی است ؟
  • آموزش زبان کره مبتدی به چه شکلی است ؟
  • یادگیری زبان کـــــره ای بصورت مجزا برای پسرها و دختران
  • شهریه و مدت زمان یادگیری زبان کره ای چقدر است ؟

خیلی ها فکر می کنند که تدریس و یادگیری زبان کره ای خیلی سخت است .اما در واقع چنین نیست. نکته مهم در این امر که خیلی باید به آن توجه کرد این است : نحوه تلفظ حروف و کلمات کره ای در ابتدای یادگیری زبان کره ای است .

سایتها و وبلاگهایی زیادی مشاهد می شود که در راستای یادگیری زبــــان کـــــره ای فعالیت می کنند اما آیا فکر می کنید از طریق سایت و وبلاگ می شود تلفظ صحیح حروف و کلمات کره ای را یاد گرفت؟

آموزش زبان کره ای بصورت اصولی

شاگردان زیادی به ما مراجعه می کنند که دوران تدریس آنها زیاد طول می کشد و گلایه می کنند که من با دوستم یادگیری را شروع کردم اما دوستم از من خیلی پیشرفت کره است .یکی از دلایل عدم پیشرفت همین مسئله است که یاداوری می شود. وقتی شما حرف و کلمه ای را بصورت اشتباه در ابتدا یادمی گیرید خیلی سختر از یادگیری اولین بار اون حرف یا کلمه است. در واقع باید کلی وقت و زمان هزینه شود تا یادگیری اشتباه شما از ذهن شما پاک شود تا تلفظ و کلمه صحیح جایگزین آن شود و این کار بسیار مشکلتری است تا کلمه و تلفظ برای بار اول آموزش داده شود. پس یادگیری زبان کره ای وقتی دلچسب و شیرین می شود که اصولی و با تلفظ صحیح آموزش داده شود .

مطلب مرتبط >>>>  ثبت نام کلاس کره ای

یادگیری زبان کــــره ای ابتدایی

توصیه می شود برای یادگیری زبان های تخصصی بخصوص کره ای از هر طریقی و وبلاگی اقدام نکنید و اگاهانه اقدام کنید . به نظر من یادگیری غلط یک زبان به هدر دادن وقت و زمان و انرژی است . حتی کسانی که از طریق کتابهای آموزشی معتبر یاد می گیرند توصیه می شود زیر نظر استاد دوره های تلفظ و مکالمه صحیح حروف و کلمات را یاد بگیرند.

در آموزشگاه و مرکز یادگیری زبان کره ای ما از بهترین آموزشها بهره مند شوید.

یادگیری زبان کــــــره ای در آموزشگاه الما

آموزشگاه الما بصورت تخصصی برای دختران ، بصورت هر ماه کلاسهای زبــــان کره ای را برگزار می کند که می توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

زبــــان کره ای برای پسر ها

اگر مرد هستید نگران نباشید شما هم می توانید در اموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش جدیدترین اموزش های زبان کره ای را دریافت کنید.

شهریه دوره چقدر است؟

نام حرفهدوره تابستانه یادگیری زبان کــــره ای
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش12 جلسه
شهریه کلاس گروهی350000 تومان
شهریه کتابهای اموزشی400000 تومان
تعداد کتاب ها6 کتاب
تاریخ شروع دورهمتغیر – با اموزشگاه هماهنگ شوید.

[elfsight_instagram_feed id=”2″]

[elfsight_instagram_feed id=”3″]

جواب برخی از سوالات شما

میشه لطف کنین بگین برای یاد گرفتن زبان کره ای چند وقت طول میکشه

بسته به میزان علاقه و همتتان دارد اما براي يادگيري زبان كره اي ميبايستي حداقل دو سال وقت و هزينه بگذاريد

سلام.هرینه پکیج کاملش چقدر میشه؟ آیا میشه یه نفر بدون کمک مربی با استفاده از همین کتابها یادبگیره؟ من آموزشگاه دارم در شهرستان و متقاضی دارم ولی مدرس ندارم.میشه کمک کنین و راهنمایی بفرمایید؟!
مطلب مرتبط >>>>  زبان کره ای و آموزش الفبای آن

لطفا فردا تماس بگيريد تا اطلاعات كامل بهتان بدهم. ٠٢١٦٦٥٩٢٩١٢ -٠٩١٩١٣٧١١٩٥ آقاي شهاب عزيززاده مدير و مدرس آموزشگاه كره اي صديق دانش تهران

سلام خسته نباشین،ممنونم از پیج خوبتون.من عاشق زبان کره ای و کشور کره هستم.و همدانی هستم.خواستم ببینم چطور میشه زبان کره ای رو یاد بگیرم. ب خوبی بتونم بفهمم و صحبت کنم؟

سلام ١- بايد بيايد تهران و حضورا در كلاس ها شركت كنيد. ٢- براتان كتاب و سي دي آموزش زبان كره اي بفرستيم كه غير حضوري بخوانيد. براي اطلاعات بيشتر لطفا تماس بگيريد. يا در وايبر يا لاين پيام بدهيد تا جواب كامل با عكس كتاب ها را بدهيم. باتشكر ٠٩١٩١٣٧١١٩٥ – ٠٢١٦٦٥٩٢٩١٢

کلاس های گروهی چندنفر هستن و هزینه کلاس چقدره ممنون میشم ج بدین

كلاس هاي گروهي ٥-٧ نفر است. هزينه اش هر ١٠ جلسه 350٠ هزار تومان است. و از اين هفته ٥ شنبه كلاس گروهي جديد شروع ميشه.

من خیلی دوست دارم زبان کره ای رو یاد بگیرم . ولی چون تهران زندگی نمیکنم ، نمیتونم بیام کلاس . تو شهر های دیگه نمیشه اموزشگاه بزنین ؟ من احساس میکنم زبان کره ای خیلی سخته . واقعا اینجوریه ؟؟؟

اموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش وارد کننده نخستین کتابهای اموزش زبان کره ای بصورت اموزش الفبا 한글 배우기 و اموزش گرامر زبان کره ای و اموزش شنیداری زبان کره ای و اموزش گفتگوی زبان کره ای و انواع کتابهای دیکشنری کره ای به فارسی و دیکشنری تصویری کره ای به انگلیسی و دیکشنری کره ای به انگلیسی و انگلیسی به کره ای ارسالی از دانشگاه 선문 대학교 와 서울 대학교 와 인하 대학교 برای اموزش علاقمندان به زبان کره ای در اموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش برای خرید و تهیه موجود میباشد حتی این اموزشگاه این کتابها را برای کلیه عزیزان و علاقمندان در شهرهای مختلف ارسال مینماید برای هماهنگی و خرید بسته های اموزشی زبان کره ای و حتی کتابهای قصه به زبان کره ای برای کودکان میتوانید به سایت www.learnkorea.ir مراجعه و یا با شماره تماسهای ٠٢١٦٦٥٦٩٥٤٠ و ٠٢١٦٦٥٩٢٨٦٥ و ٠٢١٦٦٥٩٢٩١٢ تماس حاصل نموده و یا به ادرس : تهران – م انقلاب – خ انقلاب – خ ١٢ فروردین – بعد از تقاطع نظری – بن بست حقیقت – پلاک ١٢- واحد ٢- طبقه ٢ به اموزشگاه تخصصی زبان کره ای مراجعه نمایید ،
ضمناً اموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش تهران همواره یار و پشتیبان تمام عزیزان و علاقمندان زبان کره ای در سراسر میهن عزیزمان ایران میباشد و همچنین اموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش اولین اموزشگاه کره ای میباشد با مجوز رسمی از وزارت اموزش و پرورش ایران با سپاس

مطلب مرتبط >>>>  آموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش
من و دوستم میخوایم بیایم کلاس هارو آدرس رو میشه دقیق بگید

ادرس اموزشگاه تخصصي زبان كره اي صديق دانش : تهران- م انقلاب – خ انقلاب – خ ١٢فروردين – بعد از خ نظري-بن بست حقيقت -پلاك ١٢ واحد ٢ تلفن تماس : ٠٢١٦٦٥٦٩٥٤٠ و ٠٢١٦٦٥٩٢٩١٢ و ٠٢١٦٦٥٩٢٨٦٥ و ٠٢١٨٨٠١٤٨٧٨و ٠٢١٨٨٣٥٢٩١١ و ٠٩١٩٤٢٣٣٩٢٧

اگه بخوام کتاب هاتون رو داشته باشم و خودم بخونم میتونید برام بفرستین؟

سلام بله مشكلي نداره براتان ميفرستيم. بعد از انتخاب كتاب و واريز پول بلافاصله كتاب را براتان ميفرستيم كه ٢-٣ روزه بدستتان ميرسه. براي دريافت ليست كتاب و قيمت ها پيام بدهيد تا براتان بفرستم.

ب نظر خیلی سخت میاد زبان کره ای! موفق باشید

خود زبانش خيلي سخت نيست ولي تلفظش كمي سخته. و چون ريشه زبانش با انگليسي فرق داره يكم سخت به نظر ميايد.

من آلمانی بلدم ایا زبان کره ای به سختی اون هست؟

الفباي زبان كره اي سخت تر از زبان الماني نيست زبان الماني زبان خشني هست زبان كره اي يك زبان پر از احساس و پر از انرژي ميباشد ما ميتونيم هم در موسسه بهتون اموزش بديم بصورت حضوري و هم ميتونيم واستون انواع كتابهاي اموزش زبان كره اي ارسالي از دانشگاههاي خوب كره رو واستون با پيك و يا با پست پيشتاز واستون بفرستيم با سپاس

الفبای زبان های آسیای شرقی هم خیلی سخته,همش ؟ اشکال هندسی هستش,

یادگیری هر زیان دیگری در ابتدا سخت خواهد بود اما با علاقه و پشتکار و آموزش صحیح و اصولی آسان و سهل می شود. آنچه که خیلی مهم است این است که شما علاقمند باشید و برایش تلاش و زحمت بکشید.

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195