آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

رشته تربیت بدنی در کره جنوبی

رشته تربیت بدنی در کره جنوبی
رشته تربیت بدنی در کره جنوبی

برای هنرآموزان آموزش زبان کره ای کودکان بین الملل ، رشته هایی دانشگاهی خوب و با کیفیت کره جنوبی را از منابع مختلف و معتبر گرداوری می کنیم که در این قسمت به رشته تربیت بدنی در کره جنوبی می پردازیم :

آموزش زبان کره ای

رشته تربیت بدنی در کره جنوبی در دانشگاه ها و مقاطع گوناگونی ارائه می شود و بهترین گزینه برای علاقه مندان به ورزش، به صورت آکادمیک می باشد. کره جنوبی در زمینه آموزش، بسیار پیشرفته عمل می کند و اعتبار بسیار بالای دانشگاه های آن باعث شده است تا بسیاری از دانشجویان بین المللی، آن را به عنوان مقصد محبوب خود برای مهاجرت تحصیلی انتخاب نمایند. از سایر روش های مهاجرت به کره جنوبی می توان به سرمایه گذاری، اشتغال و ازدواج با یکی از اتباع این کشور اشاره نمود که پروسه های گوناگونی داشته و ملزومات مشخصی را نیاز دارند. کارشناسان ما در تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با در نظر گرفتن اطلاعات ضروری در زمینه مهاجرت تحصیلی، مقاله زیر را جهت پاسخ گویی به برخی سوالات پر تکرار شما عزیزان از جمله موارد زیر، آماده کرده اند:

  • تحصیل در کره جنوبی به چه زبانی انجام می گیرد؟
  • هزینه مورد نیاز برای تحصیل در کره جنوبی چه مقدار است؟
  • معتبر ترین دانشگاه های واقع شده در کره جنوبی کدامند؟
  • پروسه اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی شامل چه مواردی می شود؟

نظام آموزشی در کره جنوبی

تحصیلات و آموزش در فرهنگ کره جنوبی یکی از مهم ترین موارد بوده و تاثیر این فرهنگ، باعث شده است تا دولت کره جنوبی سرمایه گذاری زیادی در حوزه آموزش داشته باشد. دانشگاه های کره جنوبی از اعتبار بالایی برخوردار می باشند و رقابت بالایی بین دانشگاه ها بر سر ارائه بهترین آموزش، برقرار است. تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور تنها به زبان کره ای امکان پذیر بوده اما فرصت هایی برای متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز فراهم شده است؛ با این حال، افراد باید مدرکی جهت اثبات تسلط نسبی خود به زبان کره ای یا TOPIK (Test of Proficiency in Korean) به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند. همکاریهای بین المللی و جذب دانشجویان خارجی، باعث شده اند تا بر اعتبار و محبوبیت دانشگاه های کره جنوبی در جهان روز به روز افزوده شود.

مطلب مرتبط >>>>  آموزش زبان کره ای برای کودکان

دانشگاه های ارائه دهنده رشته تربیت بدنی در کره جنوبی

همان طور که ذکر شد، به دلیل رقابت بالای دانشگاه های کره جنوبی در زمینه ارائه آموزش به روز و با کیفیت، اکثر دانشگاه های این کشور گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل به شمار می روند. از مهم ترین دانشگاه های این کشور، می توان به دانشگاه کره (University of Korea) اشاره نمود. این دانشگاه، یکی از مهم ترین مراکز تحقیقاتی خصوصی در کره جنوبی شناخته شده و در سال 1905 تاسیس گردید. طبق رتبه بندی های معتبر انجام شده، دانشگاه کره در جایگاه 200 الی 300 در میان بهترن دانشگاه های جهان قرار می گیرد. دانشگاه ورزش ملی کره (Korea National Sport University) که در سال 1977 تاسیس شد، تنها رشته هایی در زمینه ورزش، سلامت، تربیت بدنی و هنر ارائه داده و یکی از مراکز تخصصی برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های ورزشی در کره جنوبی به شمار می رود.

دانشگاه های برتر کره جنوبی
نام دانشگاهرتبه بندی در جهان بر اساس QS 2021
Seoul national university37
Yonsei University85
Sungkyunkwan university88
Kyung hee university236
Hanyang University146
KAIST – Korea Advanced Institute of Science & Technology39
Ewha Womans University333
Pohang University of Science And Technology (POSTECH)77

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در کره جنوبی

هزینه تحصیل در کره جنوبی در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مقرون به صرفه بوده و عموما مبلغ کمتری را در بر می گیرد. طبق آمار اعلام شده از منابع معتبر، هزینه سالیانه تحصیل در دانشگاه های برتر و عالی رتبه کره جنوبی، به طور میانگین $6500 (دلار آمریکا) را شامل می شود. هزینه تحصیل در مراکز آموزشی و دانشگاه های خصوصی کره جنوبی بالاتر بوده و عمدتا برابر با $5800 (دلار آمریکا) در هر ترم می باشد. شایان ذکر است که دولت کره، برای آسان تر کردن مسیر مهاجرتی دانشجویان، بورسیه ایی را برای متقاضیان واجد شرایط و مستعد در نظر گرفته است که عموما هزینه تحصیل فرد در این کشور را پوشش می دهد اما رقابت بالایی برای اخذ آن برقرار است. به طور کلی، دانشجویان می توانند در کره به کار پاره وقت مشغول شده و بخشی از هزینه های خود را تامین کنند.

مطلب مرتبط >>>>  مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی را به آسانی تجربه کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

پروسه مهاجرت و اخذ ویزا برای تحصیل در کره جنوبی شامل دو مرحله بوده که هر کدام به مدارک متعددی نیاز دارند. در درجه اول، افراد باید از طریق سایت های دانشگاه ها و یا مراکز آموزشی مورد نظر خود، جهت اخذ پذیرش در رشته انتخابی اقدام نموده و مدارک لازم را ارائه نمایند. از مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کره جنوبی، می توان مواردی از جمله ریز نمرات مقطع تحصیلی پیشین، گواهی تمکن مالی، مدرک زبان با توجه به زبان رشته انتخابی، رزومه ای از مقالات و یا کتب تالیف شده در صورت وجود، انگیزه نامه و مدارک هویتی را نام برد. پس از اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزشی کره جنوبی، افراد می توانند با تهیه مدارک لازم از جمله پاسپورت معتبر و پرداخت هزینه های مورد نیاز، درخواست خود را جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور ثبت کنند.

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در کره جنوبی

طبق موارد ذکر شده، کار پاره وقت در دوران دانشجویی در کره جنوبی بلامانع بوده متقاضیان می توانند به عنوان یک منبع درآمد به آن نگاه کنند. پس از اتمام تحصیل، فارغ التحصیلان می توانند از طریق جست و جو در سایت های کاریابی، فرصت شغلی مورد نظر خود را یافته و در دوره های کارآموزی مربوطه مشغول گردند. از موقعیت های کاری رایج و محبوب برای دانش آموختگان رشته تربیت بدنی، می توان به مربی گری اشاره نمود. شایان ذکر است که مربی گری می تواند در محیط های گوناگونی از جمله تیم های ورزشی و باشگاه ها صورت بگیرد. این افراد همچنین می توانند وارد حوزه مشاغل مدیریتی شده و به عنوان کارشناس ورزش و سلامت در مراکز مربوطه مشغول به کار گردند

مطلب مرتبط >>>>  آموزش آنلاین کره جنوبی

منبع : https://emigrationplus.com/

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195