آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

رشته تحصیلی فیزیک در کره جنوبی

امروز برای کسانی که عاشق فیزیک هستند و همزمان دنبال تحصیل در کره جنوبی هستند نوشته ی رشته تحصیلی فیزیک در کره جنوبی را گردآوری کرده ام که امیدوارم با خواندن این مقاله ، آگاهی و بینش بیشتری نسبت به تحصیل در کره جنوبی آن هم در رشته فیزیک و هزینه های آن بدست آورید. زبان آموزان آموزش زبان کره ای ما را با بهترین رشته های تحصیلی در کره جنوبی دنبال کنید .

فیزیک در کره جنوبی
فیزیک در کره جنوبی

آموزش آنلاین کره جنوبی

تحصیل در رشته های محض در دنیای حاضر اهمیت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل تحصیل در رشته فیزیک در کره جنوبی نیز اهمیت پیدا می کند. کره جنوبی یکی از کشورهای بسیار پیشرفته در شرق آسیاست که سبک زندگی در آن بسیار متفاوت از کشورهای دیگر است. بسیاری از دانشگاه های کشور کره جنوبی در رده بندی های جهانی دارای جایگاه بسیار مناسبی هستند و همین مسئله تحصیل در رشته فیزیک در این کشور را جذاب تر می سازد. با همه این تفاسیر دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های کره جنوبی باید مدرک معتبر زبان انگلیسی یا کره ای را ارائه دهند و در غیر این صورت ادامه تحصیل در این کشور برای آن ها میسر نخواهد بود. 

مراکز ارائه دهنده رشته فیزیک در کره جنوبی

باورهای عمومی معمولا اشتباه است. برای مثال زمانی که از فردی تقاضا می شود تا در رابطه با تحصیل در یک بهترین کشورهای جهان صحبت کند، به دلیل اینکه کره جنوبی در آسیا قرار دارد، هرگز نامه از آن به میلان نخواهد آورد و به همین دلیل می توان گفت که باورهای عمومی نباید در تصمیم گیری شما در رابطه با تحصیل در خارج از کشور اثرگذار باشد. شما برای این کار کافی است شخصا جستجو و تحقیق را آغاز کنید تا متوجه شوید که تحصیل در کره جنوبی چگونه می تواند رزومه علمی شما را پربار تر کند.

مطلب مرتبط >>>>  حقوق بازنشستگی در کره جنوبی چقدر است ؟

جدول زیر، که به نقل از USN گردآوری شده است، برخی از بهترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته فیزیک در کره جنوبی را به تصویر کشیده است. دقت داشته باشید که برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود، علاوه بر جایگاه علمی یک دانشگاه باید جایگاه علمی رشته تحصیلی خود را نیز حتما در نظر داشته باشید.

نام دانشگاهجایگاه علمی دانشگاهجایگاه علمی رشته فیزیک
دانشگاه ملی سئول12947
دانشگاه سانگکیونکوان205114
دانشگاه کره264149
دانشگاه سئول635237
دانشگاه یونسی329260
موسسه علوم و تکنولوژی کره274288
دانشگاه هانیانگ440315
دانشگاه تکنولوژی و علوم پوهانگ367323

همانگونه که از جدول فوق بر می آید، 8 دانشگاه در کشور کره جنوبی از جایگاه کمتر از 350 جهانی در رشته فیزیک برخوردار هستند و این بدان معناست که دانشجویان برای ورود به این دانشگاه ها باید رزومه بسیار خوبی داشته باشند ضمن آنکه برای تحصیل در دانشگاه ملی کره در رشته فیزیک شما به رزومه سطح عالی نیاز خواهید داشت.

هزینه تحصیل رشته فیزیک در کره جنوبی

اگرچه هزینه های زندگی در کره جنوبی نسبتا گران قیمت است اما باید اشاره داشت که برای تحصیل در این کشور شما نیازمند سرمایه ای هنگفت نخواهید بود. برای مثال متوسط هزینه تحصیل در رشته فیزیک در کشور کره جنوبی 2891$ (دلار) در طول سال است. البته در صورتی که شما در یکی از دانشگاه های خصوصی این کشور تحصیل کنید به سرمایه ای بیش تر نیاز خواهید داشت و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود که در دانشگاه های دولتی کره جنوبی تحصیل کنند. هزینه تحصیل در کشور کره جنوبی به طور متوسط در حدود 2400$ تا 5900$ (دلار) در طول یک سال تحصیلی است.

مطلب مرتبط >>>>  خوابگاه دانشجویی در کره جنوبی

علاوه بر این برای یک زندگی ساده در کره جنوبی شما ماهیانه به 380$ (دلار) برای اجاره یک منزل و 490$ (دلار) برای خورد و خوراک نیاز خواهید داشت. با این حال برای یک زندگی همراه با تفریحات و سطح بالاتر، هزینه زندگی ماهانه برای یک نفر در کشور کره جنوبی به طور متوسط 1400$ (دلار) در ماه است. بهتر است پیش از مهاجرت به کره جنوبی در رابطه با هزینه های زندگی در این کشور تحقیقات بیشتری را انجام دهید تا در طول تحصیل دچار مشکلات مالی نشوید. البته با توجه به این که دولت کره جنوبی اجازه کار دانشجویی را به شهروندان خارجی داده است، بخشی از هزینه های زندگی شما در این کشور قابل تامین خواهد بود.

دانشجویان خارجی در کشور کره جنوبی، تا 6 ماه پس از ورود خود به این کشور اجازه کار نخواهند داشت و پس از آن می توانند با اخذ مجوزهای لازم تا سقف 20 ساعت در ماه در این کشور کار کنند. البته این محدودیت صرفا در دوران تحصیل است و در بازه هایی که دانشگاه فعال نیست محدودیت کار دانشجویی در این کشور نیز وجود ندارد.

موقعیت شغلی فیزیک دانان در کره جنوبی

اگر قصد دارید پس از پایان تحصیل خود در کشور کره جنوبی بمانید و به کار مشغول شوید نیز راه های زیادی پیش روی شما قرار دارد ضمن آنکه می توانید به درآمد خوبی در این کشور نیز دست پیدا کنید. درآمد یک استاد دانشگاه در رشته فیزیک در کشور کره جنوبی در حدود 5700$ (دلار) در طول ماه است و با توجه به متوسط هزینه زندگی در این کشور می توان گفت که سطح درآمدی بسیار بالایی به حساب می آید. البته اکثر افرادی که در کشور کره جنوبی کار می کنند باید به زبان کره ای نیز تسلط کامل داشته باشند و همین مسئله می تواند شرایط را دشوار کند.

مطلب مرتبط >>>>  دوره هاای آمادگی آزمون توپیک

منبع : برگرفته از emigrationplus.com

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195