آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

رشته بازیگری در کره جنوبی

بازیگری در کره جنوبی
بازیگری در کره جنوبی

برای هنرآموزان آموزش زبان کره ای کودکان بین الملل ، که علاقه به هنر بازیگری دارند دانشگاه های مغتبر رشته بازیگری در کره جنوبی را از منابع مختلف و معتبر گرداوری می کنیم که در این قسمت به ارایه آنها می پردازیم :

آموزش زبان کره ای مبتدی

دانشگاه های ارائه دهنده رشته بازیگری در کره جنوبی

شهرهای دائجون، پوهانگ و سئول از جمله اصلی ترین مراکز تحصیل در زیرشاخه های هنر به حساب می آیند و قرارگیری هنرستان های متعدد، موسسات آموزش عالی معتبر و دانشگاه هایی چون Korea National University of Arts در این مناطق نیز بیانگر این امر می باشد. نام 2 دانشگاه هنر کره در میان 100 مرکز برتر جهان به چشم می خورد که این موضوع نشانگر کیفیت مطلوب تحصیل در سیستم آموزشی آن است. در ادامه شماری از برترین دانشگاه های هنر کره جنوبی که به ارائه دروس بازیگری نیز می پردازند را معرفی کرده ایم:

  • Seoul Institute of The Arts
  • Dongguk University
  • Dankook University
  • Sungshin Women’s University
  • Seokyeong University

دروس و گرایشات رشته بازیگری در کره جنوبی

علاوه بر موارد مذکور دانشگاه هایی چون Sungkyunkwan University نیز به ارائه دوره های تئاتر، بازیگری و انواع زیرشاخه های مرتبط نظیر فیلمبرداری، کارگردانی و طراحی صحنه می پردازند. همچنین شایان ذکر است که امکان دسترسی به بورسیه هایی چون Art Major Asian Scholarships برای دانشجویان خارجی حاضر در رشته های انیمیشن، سینما، رقص، تئاتر، آهنگسازی و هنرهای زیبای کره جنوبی در نظر گرفته شده است. از دروس تخصصی بازیگری می توان به آشنایی با سبک های سینمایی، متون نمایشی، جلوه های خاص و فیزیک نور اشاره کرد. شایان ذکر است که میزان متوسط دستمزد بازیگران کره جنوبی حدودا 32 میلیون وون کره در سال برآورد گشته است.

مطلب مرتبط >>>>  چه چیزی در کره بخریم

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195