آموزشگاه دخترانه زبان کره ای الما
اموزش زبان کره ای در تهران تحت مجوز آموزش پرورش مختص دختران با مدیریت بانو صابری- در دو لاین دخترانه و پسرانه ، پیشرو در ارایه خدمات نوین آموزش زبان کره ای در ایران با بهترین اساتید ایرانی کره ای

ترجمه رسمی زبان کره ای

ترجمه رسمی زبان کره ای
ترجمه رسمی زبان کره ای

ترجمه رسمی زبان کره ای بخصوص برای مدارک از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار می باشد. شاید سرنوشت یک انسان با یک ترجمه نادرست به چالش کشیده شود . از انجا که زبان کره ای ، زبان خاصی است برای ترجمه متون و مدارک کره ای خود یا فارسی به کره ای خود در انتخاب دارالترجمه ها حساس و دقیق عمل کنید.

دارالترجمه رسمی  کره ای الما بعنوان اولین مرکز و تخصصی ترین مرکز آموزش زبان کره ای در ایران ، با مدیریت اقای عزیززاده ، در حدود ۹ سال بصورت مداوم مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

آموزشی زبان انگلیسی کودکان

دارالترجمه رسمی زبان کره ای الما

دارالترجمه رسمی کره ای الما و صدیق دانش با بکارگیری  مترجمین حرفه ای در زمینه ترجمه کره ای  به فارسی و فارسی به کره ای  و انگلیسی به کره ای و کره ای به انگلیسی و ترجمه همزمان جهت سیمنارها و همایش ها و مکالمات تجاری و توریستی و بین المللی با نظارت و مدیریت اقای عزیزاده ، پیشرو در ارایه خدمات نوین مترجمی زبان کره ای در ایران می باشد.

ترجمه رسمی زبان کره ای

شما اگر مدرکی بدستان رسیده که به زبان کره ای است و می خواهید آنرا به زبان فارسی برگردانید و یا اگر مدرکی در ایران و از سازمان فنی حرفه ای دارید که می خواهید معادل سازی و بین اللملی کنید از خدمات دارترجمه رسمی ما می توانید استفاده کنید . البته اینکار دارای مراحلی است که با تماس و ثبت سفارشتان مراحل به شما گفته می شود.

مطلب مرتبط >>>>  آموزش الفبای کره ای

مترجم همزمان زبان کره ای

مترجم همزمان زبان کره ای ، برای حضور در سمینارها ، ثبت قراردادها یا برای کارهای قضایی و اداری ، برای ترجمه های ورزشی ، …. از خدمات سابقه دار دارالترجمه رسمی ماست . سالها زندگی در کره جنویی و آشنایی با فرهنگ مردمان کره جنوبی و همچنین مترجمی تیم های ملی فوتبال و تکواندو کره جنوبی در تهران بصورت دو جانبه ، از افتخارات ماست.

سایر خدمات ترجمه رسمی

  • ترجمه تحصیلی و  دانشگاهی
  • ترجمه کاری رسمی کره ای
  • سرچ و تحقیق اینترنتی به زبان کره ای
  • ترجمه متون دست نویس 
  • ترجمه پاسپورت به زبان کره ای
  • ترجمه رسمی احکام قضایی از فارسی به کره ای

ترجمه رسمی انگلیسی به کره ای

در حال حاضر  مترجم رسمی انگلیسی به کره مورد تایید قوه قضائیه در ایران وجود ندارد لذا جهت ترجمه رسمی مدارک خود لازم است که مدارک خود را در ابتدا  به تایید کنسول ایران در کشور صادر کننده و یا سفارت کشور صادر کننده در ایران برسانید و سپس مهر سفارت تایید کننده را به تایید وزارت امورخارجه ایران در تهران برسانید که در این صورت پس از دریافت تاییدات لازم  مدرک شما   توسط دارالترجمه پارسیس ترجمه رسمی به فارسی می شود و سپس ترجمه  فارسی همراه با اصل مدرک تایید شده توسط وازرت امورخارجه به مترجم رسمی کره جهت ترجمه رسمی ارائه می شود و شما عزیزان  تنها ظرف چند روز ترجمه رسمی انگلیسی به کره را دریافت خواهید نمود که در صورت نیاز به تایید دادگستری خواهد رسید البته لازم به ذکر است که بیشتر سفارتخانه های موجود در تهران در تایید مدارک سلیقه ای عمل می کنند و در بعضی موارد مشاهده شده که مدارک صادر شده را تایید نمی کنند لذا بهترین مورد تایید مدرک در سفارت ایران در کشور صادر کننده می باشد

مطلب مرتبط >>>>  دوره هاای آمادگی آزمون توپیک

برخی سوالات شما

 ✅ میشه لطف کنین بگین برای یاد گرفتن زبان کره ای چند وقت طول میکشه


بسته به میزان علاقه و همتتان دارد اما براي يادگيري زبان كره اي ميبايستي حداقل دو سال وقت و هزينه بگذاريد

 ✅ الفبای زبان های آسیای شرقی هم خیلی سخته,همش ؟ اشکال هندسی هستش,


یادگیری هر زیان دیگری در ابتدا سخت خواهد بود اما با علاقه و پشتکار و آموزش صحیح و اصولی آسان و سهل می شود. آنچه که خیلی مهم است این است که شما علاقمند باشید و برایش تلاش و زحمت بکشید.

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09191371195